ok ni gmbr yg ku dah edit menggunakan adobe lightroom
enjoy.....
otw g ketereh ni,posing sat.....
nak upload gmbr yg lain tp xde lak gmbr den...
so yg ni je la...
pas habis je buka kat keterah..
aku terus g shooting video projek group kami..
so ni la antara gmbr2...selepas ciap part aku..
mmg meleteh kan
aku pakai 3 baju 
sponsernya adalah
dr alamari bilik aku..kekeke
cantik la gambr ni..aku suke yg ni
sbnya.....
muka nmpk lawa + sweet gitu...
( opps puji diri semdiri lak....jgn mareh yer) 
peace....
pada hari ahad...bos aku 
tempat pratikal dulu dtg kelantan
ade video shooting 
Ketua pengarah kastam buka pose kat kastam rantau panjang
dier call akuckp nak jumpe
aku pun ok la...
so ni antara gmbr2 kami
di Rantau Panjang...

  
pembantu bos aku dulu
name dier Muhammad Firdaus..
encem x..
pas diorang balik je
aku jd rindu kat diorg..
expecially dier ni...hehehhe
 ( gatai tui...bie sori yer)
si daus ni nak beli jaket...so dier suruh aku tgk
cntik x
disebabkan xde cermin 
so hp aku jd mangsa
so aku snapp
aku edit 
ni la jdnya gmbr baju bru dier tu...
pas je snapp gmbr bju si daus ni
aku pun snapp la gmbr aku
kekkee..
sempoi je baju aku keluar dgn diorg
  
ni la bos aku yg pkai cermin mate ni
bos very desporting tau
selalu belanje aku makn
seorg yg giler2
kelakar
suke panggil aku sayang....cish
dah kahwin tau...anak 2 rasanya
selalu kasi nasihat kat aku
tq bos sb sudi mengajar aku n belnje aku tgok wayang dulu
suke kerja dgn bos aku ni....
ok sekian la
pas raya 
aku update
gmbr2 di hari raya pulak yer...

ok cau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni