aku ke"buzy" an minggu ni

td aku g shoot video tuk projek sejarah media baru aku...
aku jadi pengarah seni n pembaca berita...
ni aku upload gambar aku yg jadi pembaca berita
dr petang kul 3 start
kul 6 stop
kul 10 smpai 11
baru la jd part aku
mmg susah sey aku ckp
serius
xdpt aku bygkan cmner la keadaan org yg
tv3 yg bace berita live kan...
ape2 pun aku mmg bangga dgn pembaca berita
n
off coursela kat aku kerana berjaya membuatkan video group aku ciap
1 part...hehehhee alhamdulillah




ok nak buat keje apresiasi estetika..
sok nak submit be4 kul 5.00 pm
tinggal 1 asigmnt je lagi xsettle.....
cau...

p/s: sok aku nak g wakaf baru...shopping barang2 nak raya..heheh...xsabar rasanya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni